TASKING IZZIV
Izdelaj igro za platformo MiSKo3
Denarni sklad 2000 EUR
Rezultati

Kaj je TASKING IZZIV?
TASKING IZZIV je tekmovanje, namenjeno študentom in dijakom, ki jih veseli programiranje in elektronika. Tekom tekmovanja boste lahko izboljšali svoje znanje programiranja, se naučili projektnega vodenja, hkrati pa se potegovali za privlačno nagrado.
Kako sodelovati?
Letošnji IZZIV bo izdelati igro za platformo MiŠKo3. Dovoljeno je uporabiti tudi že izdelano igro ter jo zgolj prilagoditi omenjeni platformi.
Prijavi se na tekmovanje!
Ekipe tekmovalcev se lahko na tekmovanje prijavite do vključno 29.11. 2024 na sledeči povezavi - prijavnica.
Ob prijavi je potrebno priložiti
1. Opis igre
a. Kaj je cilj igre
b. Kateri strojni dodatki bodo uporabljeni
2. Blok diagram strojne opreme
3. Cilji na vmesnem preverjanju napredka
4. Končni cilj
Opis igre je del zaključne ocene projekta.
Pravila tekmovanja
1. Organizator
Organizator tekmovanja je podjetje TASKING Labs d.o.o., ki zagotavlja nagradni sklad v višini 2.000 EUR.
2. Partnerji
Partnerji so:
- Fakulteta za elektrotehniko (FE)
- Fakulteta za računalništvo in informatiko (FRI)
3. Časovni potek
Rok za oddajo poročila
| Datum | Opis |
| 28. 10. 2024 | Začetek prijav |
| 29. 11. 2024 | Zaključek prijav |
| 14. 2. 2025 | Preverjanje vmesnih mejnikov in ogled podjetja TASKING Labs |
| 15.4.2025 | Rok za oddajo poročila |
| 22.4.2025 ob 10h | Zaključna predstavitev na FE |
Delo na platformi MiŠKo3 je mogoče tudi pred zaključkom prijav. Tekmovalce, ki bi za razvoj potrebovali MiŠKa, naprošamo, naj nam pišejo na naš email naslov.
4. Cilj
Cilj tekmovanja je izdelati igro za platformo MiŠKo3. Dovoljeno je tudi uporabiti že izdelano igro ter jo zgolj prilagoditi omenjeni platformi.
Vsa programska koda, ki jo igra potrebuje za svoje delovanje, se mora izvajati na platformi MiŠKo3.
5. Vmesno preverjanje napredka
Vmesno preverjanje napredka bo potekalo na sedežu podjetja TASKING Labs v Trzinu, kjer bodo tekmovalci lahko tudi pobliže spoznali podjetje.
Preverjanje napredka bo potekalo v tretjem mesecu tekmovanja. Predviden čas preverjanja napredka vsake ekipe je 20 minut.
Razumevanje tehničnih težav ter upoštevanje mejnikov sta del zaključne ocene projekta. Minimalna zahteva je delujoč LCD zaslon.
6. Končno poročilo
Tekmovanje se zaključi aprila 2025. Ta datum je rok za oddajo končnega poročila. Končno poročilo mora biti v elektronski obliki ter mora vsebovati opis projekta, projektnega vodenja, opis uporabe strojnih dodatkov in programskih rešitev, ki so po oceni ekipe najzanimivejši in najnaprednejši.
Končno poročilo je del zaključne ocene projekta.
7. Končna predstavitev
Končna predstavitev bo potekala v avli Fakultete za Elektrotehniko 22. aprila 2025 s pričetkom ob 10h.
Na končni predstavitvi ekipa v obliki prezentacije predstavi svojo igro.
Poteka tudi interaktivna predstavitev iger, med katero imajo posamezne ekipe možnost preizkusiti igre drugih ekip.
Po zadnji predstavitvi sledi objava rezultatov.
Končna predstavitev in igralska izkušnja sta del zaključne ocene projekta.
Po zadnji predstavitvi bo sledila slovesna razglasitev zmagovalcev ter podelitev nagrad.
- Prva nagrada: 1.000 EUR (bruto)
- Druga nagrada: 600 EUR (bruto)
- Tretja nagrada: 400 EUR (bruto)
8. Ekipe
Ekipe so sestavljene iz enega do treh študentov. Dovoljene so ekipe iz različnih fakultet. Na tekmovanju je prostora za do 10 ekip. Če je število prijavljenih ekip preveliko, strokovna komisija na podlagi prijavnice izbere 10 najobetavnejših projektov, ki se tako uvrstijo v nadaljne tekmovanje.
9. Mentorstvo
Ekipe si lahko pridobijo mentorja s strani fakultete. Tega si lahko študentje izberejo sami. Pripravljenost na mentoriranje so že potrdili:
- prof. dr. Patricio Bulić
- izr. prof. dr. Marko Jankovec
- prof. dr. Iztok Fajfar
- viš. pred. dr. Robert Rozman
10. Končno ocenjevanje
Končno ocenjevanje poteka po naslednjem ključu:
| Kategorija | Vrednost | Opis |
| Ob prijavi | 10 % |
1. Opis igre v pisni obliki (5 %) |
| Ob vmesnem preverjanju | 15 % |
1.Razumevanje (reševanje tehničnih težav) (10 %) |
| Zaključno poročilo | 50 % |
1. Projektno vodenje (10 %) |
| Zaključna predstavitev | 25 % |
1. Igralska izkušnja (5 %) |
Glasovanje izvede strokovna komisija iz podjetja TASKING Labs.
11. Udeleženci tekmovanja
Tekmovanja se lahko udeležijo diplomski ali magisterski študentje ali dijaki, ki so se pripravljeni lotiti opisanega IZZIVa.
Zaradi zagotavljanja objektivnega ocenjevanja predstavljenih projektov se tekmovanja ne morejo udeležiti:
1. Bližnji sorodniki zaposlenih v podjetju TASKING Labs (otroci in sorojenci)
2. Študentje, ki so v podjetju TASKING Labs v zadnjih 6 mesecih opravljali obvezno prakso oz delali preko študentskega servisa
12. Izvedba tekmovanja
Organizator si pridržuje pravico, da tekmovanja ne izvede, če je število prijavljenih projektov manjše od pet.
Imaš vprašanje?
Piši nam na izziv@tasking.com!